Aamu- ja iltapäivätoiminta

Puuhis on koulussamme järjestettävää Jyväskylän kaupungin Jälkkäriin kuuluvaa aamu- ja iltapäivätoimintaa. Toiminta on tarkoitettu 1.-2. luokkalaisille sekä erityistä tukea tarvitseville 3.-5. luokkalaisille. Lisäksi koulumme tarjoaa vastaavaa iltapäivätoimintaa KouluPlus-nimellä myös kaikille vuosiluokkien 3-4 oppilaille. Puuhis- ja KouluPlus toimintaan ilmoittaudutaan ja sitoudutaan wilmasta löytyvällä sähköisellä hakemuksella (hakemukset ja päätökset > tee uusi hakemus).

Puuhis ja KouluPlus ovat valvottua ja ohjattua lasten vapaa-ajan toimintaa, johon sisältyy monipuolisesti ulkoilua, vapaata leikkiä, ohjattua toimintaa, läksyjen tekoa ja luku-/lepohetkiä. Iltapäivän aikana lapsille tarjotaan terveellinen välipala. Toimintaa on koulupäivinä aamuisin klo 8.00 alkaen ja iltapäivisin klo 16.30 asti.

Lisätietoa Puuhis- ja KouluPlus-toiminnasta p. 044 799 1015.