Tutustu kouluun

Avoimet ovet -koulupäivä lauantaina 20.1.2024

Järjestämme koulustamme kiinnostuneille perheille Avoimet ovet -koulupäivän lauantaina 20.1.2024 klo 9-12. Koululle voi tulla käväisemään lyhyesti katsomaan paikat ja kyselemään toiminnasta, tai koko aamupäivän ajaksi osallistuen myös toimintapisteille. Kyseinen lauantai on meillä koulupäivä, joten myös oppilaita, opettajia ja muuta henkilökuntaa on tuolloin tavattavissa.

Koulun alakerrassa on infopiste, josta saa tietoa koulun toiminnasta ja kouluun hakemisesta. Lisäksi alakerrassa on tarjolla vanhemmille ja vierailijoille maksullinen kioski 6. luokkien luokkaretken tukemiseksi. Kannattaa ottaa käteistä mukaan. Koulu tarjoaa kahvin ja teen. Kouluruokailu on vain koulun oppilaille.

Parkkipaikkoja ei työmaasta johtuen ole lainkaan tarjolla koulun pihalla. Päiväkodin parkkipaikalla on tilaa muutamille autoille, mutta muutoin on käytettävä lähistön kadunvarsiparkkeja tai muita parkkialueita. Sisäänkäynti koulun pääovesta sisäpihalta, jonne pääsee kävellen joko Voionmaankadulta tai Vellamonkadulta.

Tervetuloa tutustumaan!

Koulusta ja kouluun hakemisesta voi kysellä suoraan rehtorilta (Petteri Muotka, 044 799 1010). Samalla voi myös tarvittaessa sopia henkilökohtaisen tutustumiskäynnin.

Liikkuva koulu -esittelyvideo

Kahdeksasluokkalaisten tekemä koulun tilojen esittelyvideo