Koulu

Jyväskylän kristillinen koulu toimii Jyväskylän kaupungilta vuokratuissa tiloissa Cygnaeuksen koulukeskuksessa. Koulua ylläpitää Jyväskylän kristillisen koulun yhdistys ry, jolle Valtioneuvosto on myöntänyt opetuksenjärjestämisluvan vuonna 2004. Toimimme siis valtion rahoittamana yksityisenä kouluna.

Koulun tarkoituksena on tarjota laadukasta perusopetusta kristilliseltä arvopohjalta, mikä antaa parhaan mahdollisen perustan oppimiselle ja hyvinvoinnille koko elämän ajaksi.

Liikkuva koulu -esittelyvideo

Hallinto

Jyväskylän kristillistä koulua ylläpitää vuonna 1994 perustettu Jyväskylän kristillisen koulun yhdistys ry. Yhdistyksen tarkoituksena on koulun toiminnan tukemisen lisäksi myös mahdollistaa kristillisen kasvatuksen koulutusta henkilökunnalle sekä tukea vanhempia kasvatustehtävässään. Yhdistys valitsee syyskokouksessaan hallituksen tulevalle kaudelle.

Jyväskylän kristillisen koulun yhdistys ry:n hallitus 2024

• Erkki Luoma-aho, pj.
  • Janne-Ville Kinnunen, varapj.
  • Saku Vuori
  • Marjut Haapasaari